Kızlar bunu o kadar korkarak yazıyorum ki 4 ay önce sezaryen doğum yaptım eşimle bir kere geri çekilmeyle ilişkimiz oldu ondan sonra test yaptım çok korktuğum için negatifti son bir haftadır karnımda günde bir kere bi bebek tekmeler gibi bi his oluyor ya aynı o his oluyor böyle bir şey normal mi gaz değil ama değişik sanki bir şey tak ediyor o kadar korkuyorum ki hamile olmaktan anlatamam size yine aynı his oldu karnımı oynattım arkasına bir kere daha oldu yani bebek olsa bu kadar erken hareketlenmez zaten demi boşuna endişeleniyorumdur inşallah siz böyle bir şey yaşadınız mı nolur cevap verin