Doğumdan sonra basur oldum oda yetmiyormuş gibi bir de bağırsak kurdu başladı kızlar napabilirim yardım edin psikolojim bozuldu sürekli bişey kımıldıyor hissi doktora gitmeye de çekiniyorum ayrıca emziriyorum hala kesin çözüm olarak ne yapabilirim cigneme tableti diyolar emzirirken kullanabilir miyim bilgisi olan var mı ayrıca bebeğimde de amip çıktı çok korkuyorum ona da bulaşır diye yardım edin