hunilimomm Betul-08 hep.yikadim dahaa rahat uyuyor zaten yeni doğan kakasi felan çıkıyordu üzerine yaz bebegiydi hep yıkadım suyunu da besmele çekip yavaş yavaş döktüm lavaboya
Masalball Betul-08 ben sürekli yikardim valla 11 aylık gündüz zamanım olmasa yine akşam yıkarım yani bı sorun olmadı şükür
sarmaliklahana Betul-08 40 cıkana kadar hep öğle ezanı saati yıkadık çünkü ben yıkamıyordum. Anneannem yıkıyordu(annem olmadıgı için). Sonrasında uyumadan önce yıkamaya başladık. 11 aylık oldu hergün yıkanır yaz ayında 3-5 kere dusa giriyor 😬 kıısnda günde 1 sefer akşam uyumadan önce
hdemir86 Betul-08 Oğlum 22 günlük. 13. Gün göbeği düştüğünden beri eşimle beraber akşam o işten gelince yıkıyoruz. Ben yalnızım tek cesaret edemiyorum, çocuk doktoru da akşamları yıkayın rahat rahat uyusun bu sıcaklarda dedi.
Eylemmmmkarsak Betul-08 Kızım 8 aylık olmak üzere. Doğduğundan beri her akşam yıkar uyuturum hiç bir sıkıntı olmaz. Baya da araştırdım dinen bir sıkıntı olacağına dair hiç bir şey bulamadım.