Zeynebinannesi Merhabalar Beveğim 2 aylık.. forumda sağlık ocağının verdiği D vit 3 damlanın içinde BHA olduğunu okudum, araştırdım, gördüm.Bugün dr a danıştım, Wellcare 400 almaya karar verdim. Fakat eczacı 4 yaş üstü çocuklara kullanılıyor dedi, tefirgin oldum. Kullanan arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var
gyns Zeynebinannesi Ben 15 günden beri hep kullanıyırum.. Sadece 1-2 gün sağlık ocağının verdiğini kullandım.. Kabızlık, huzurluk olunca wellcare 400u ya devam ettik.. Belki sizin baktığınız 1000u luktur.. Onada dikkat edin..
Zeynebinannesi Ayrıca bebegimin çok kusması olduğu için gaviskon verdi doktor. Kullanananlar memnun mu.. gülerken kysuyor, yatarken kusuyor, ağlarken kusuyor... çok sordum.. kusura bakmayın 😔
Sevda6767 Ben de bugün well care aldım kuzenin eczacı o tavsiye etti. Ben de prospektuse baktım 4-10 yaş falan yaziyo aradım söyledim ona takılma dedi. Tarım Bakanlığından izin alabilmek için mecburen öyle yaziyorlarmis bilemedim ben de. Güveniyorum gerçi kuzenime