bireylul Kızımın eeeeen zor dönemi 18 ay civarlarıydı. Hala hatırladıkça içim daralır. Köpek ve azı dişlerinin çıkış dönemi olmasının büyük etkisi vardı bizde. Hepsi peş peşe geldi, tabi bide bunun önden kaşıntısı acısı olunca süreç çok uzamıştı. Huzursuzluk, uykusuzluk, iştahsızlık ne arasan var ☺️ Diş kaşıyıcılar, ağzını serintecek yoğurt tarzı gıdalar, karanfil zeytinyağı karışımı, tetagil gibi uygun gördüğünüz rahatlatıcı ürünleri kullanabilirsiniz. Yakın mesafede dışarı çıkarırsanız ilgisi dağılır biraz rahatlar. Çok huzursuzlanırsa geri dönersiniz zaten. Uyku için yapacak çok bir şey yok, ama bu geçici bir süreç. Kızım köpek ve azıları çıktıktan sonra çoook rahatladı ve bambaşka bir düzenimiz oldu. Biraz sabır 🙏🏻🌸