Neseee ben geçen yıl tasındım hamileydim nakliye firması ile anlastık adamlar bize komidin içi vs kırılacak birşey yoksa bırak dedi ve o tarz içi dolu bazı şeyleri direk öyle tasıdılar çok kolaylık oldu. Koli üstüne oda oda ayırmak cok yardımcı oluyor. Ev toplamak , yerleştirmekten daha kolay. :) yerleştirirkende oda oda ilerledim.