KaptanMarvel
Evet, bu hastalığı tasiyanlarin polis olamiyor.
Eşim 6 yıllık polis memuru. 2,5 yıllık evliyiz. Bazı atağa benzer şeyler yaşadı ama aşırı bir şey yoktu. Şüphe de duymamıştık. ta ki iki gün öncesine kadar. annesiyle konuşmuş , annesi canını sıkmış. Telefonu kapattım sıtma tuttu, ateşim yükseldi dedi. Serum ve ağrı kesici iğne yapılmış ama halsiz yatıyor iki gündür. Bir de görevde su an, içim içimi yiyor boyle.
Bir de abisi ve kız kardeşi raporlu hasta. Kız kardeşiyle konuştuk, eşimin yaşadığı her şeyi saydı belirti olarak.