Kızlar 15 aylık bebeğimde boğaz iltihabı varmış boncuk boncuk olmuş boğazı hep. Doktor calpol apireks ve antibiyotik (croxilex-BID) tedavisi başladı Perşembe günü. Şimdi bebeğimin yüzünde ve vücudunda hep kızarıklıklar oluştu alerji olmuş. Birde ben iki gündür bir çay kaşığı karadut özü verdim. Bebeğim dün kustu tekrar antibiyotik vermedim. Boğaz iltihabını doğal yolla geçirenler var mı? Antibiyotik vermek istemiyorum lütfen yardım edin.