Cutiepie33 bundan 6 sene evvel Ankara’da medikal park hastanesinde yaptırmıştım kışın, 4 seans. O kadar hatika olmuştu ki cildim. Herkes soruyordu. Sivilce izlerim vardı, hem onlar geçti hem de cildim parladı. Acayip gençleştirmişti. Tavsiye ederim. Çocuklar yakanı bıraksa şu an acil yine yaptırasım var da 😵💫