Benim kızımda 12 gün sonra 4 aylık olacak oda çok seviyor basmayı oğlum 10 aylık yürümüştü doktor erekn yürümesi iyi bişey değil kemikleri esnek olduğu için parantez gibi olabilir demişti yani ne kadar doğru bilmiyorum ilk başlarda öyleydi ama şuan düzeldi bacakları