1blog_meselesi Oğlum 4 ay aşısını 5 gün önce yaptırdı. Bacağında içerden bi sertlik hafif bi şişlik de var. Renk değişikliği yok teninde. Bu durumu yaşayan var mı 🌸
_anne29 1blog_meselesi biz 2 aylık aşısını olunca ebemiz kolonya ile masaj yapabilirsin demişti. Size dendi mi bilmiyorum ama canım 🥰
sareninannesi2021 1blog_meselesi aynı durumu yaşadım. böyle olabiliyormuş. arada elimle hafif hafif masaj yapar gibi yapmamı söyledi sağlık ocağındaki hemşire yaptım bir hafta falan durdu o şişlik azala azala geçti.
1blog_meselesi _anne29 demedi öyle ama bir bacağı öbürüne göre daha çok kızarmıştı sertleşme de o bacağında oldu 5 gün olunca tedirgin oldum