Aysima17 sab simplex kullanıyoruz gaz çıkartıyor ama yetmiyor demekki, kakasınıda biraz zor yapmaya başlamıştı bu gün vermedik damlayı kendiliğinden yaptı, ama bunlara rağmen hala ağlıyor uykuya direniyor, çaresizlik çok kötü birşey duadan başka elimizden birşey gelmiyor, rabbim bütün sıkıntılı, huysuz, hasta bebeklerin yardımcısı olsun