Ysalvatore Kızlar bebeğinize ilk ek gıdaya ne zaman başladınız 6 ayı bekledinizmi yoksa daha önce başladınızmı ilk ne verdiniz benim bebeğim 5 aylık başlasammı sizce yavaş yavaş yoksa beklesemmi 1 ay daha
Sedaalya Ysalvatore bizde kilo alımı az olduğu için doktor 5.ayında başlattı. Yoğurt ile başlamıştık biz
minnakin_annesi Ysalvatore doktor aksini söylemedikçe başlamayın. biz doktor kontrolünde 5.5 ayda başladık. 6 aydan sonra hep yiyecek zaten öyle düşünün