Şimdi siz böyle yazınca aklıma geçen yaşadığım olay geldi😅 avmdeydim bı çocuk gelmiş babasıyla çocuk 4 yaşlarında ama sürekli çığlık atio😅 hani bişey ister yapmazlar çığlık atar değil. Yürürken birden bire atiyo çığlık. Yürüyen merdivenlerden çıkıyolar çocuk çığlık atio 😅😅 yani bu sure eşimle beraber onların gittiği yerden gitmek zorunda kaldık ama belki 25 kere çığlık atmıştır 😅😅 eşime dedim gulmeyecem malum çocuk büyütüyorum. Aklıma o geldi birden😅