Arkadaslar benim bebegim ek gıdada cok iştahsız davranıyordu. Tarif yapıp yedirmeye çalısıyorum ama bebegim cok sinirleniyordu. Yemiyordu. Ve sonunda bir de aglıyordum 😆 bi yöntem arastırdım ve uyguladım. İşe yaradı. Benim gibi annelere çözüm olur belki. Yaptıgınız çorbaları bardaga döküp öyle içirin. Benim bebegim hepsini içiyor öyle. İnanılmaz 😊 sizin de denediğiniz Baska yöntemler var mı? Önerilerinizi bekliyorum 💟