Kareniko Bebeğim 2o günlük oldu. 2 saatte bir emzirmeyi ne zamana kadar yapmalıyım? Bunu 3 saate çıkarabilir miyim artık??
Mumoslu30 Kareniko 3 aydan sonra kendi ne zaman uyanirsa o zan emzirebilirsin annesi 3 . Aydan itibaren sarilik riski tamamen bitiyor❤️🧚🏼
Kareniko Mumoslu30 3 aya kadar 2 saatte bir emzirme devam yani öyle mi? Zaten 3 saat uyuduğu nadir benimkinin 😀 çok zor uykuya dalıyor o yüzden uyuduğu zaman 3 saatte bir kaldırsam erken mi aç kalır mı bilemedim
Kareniko @"K Kumruu umruu"#p21912093 gündüz zaten o şekilde yapıyorum ya da gece uyumadığı zamanlarda ama bazen uyuyor ve zor uykuya geçen bir bebek 2 saat oluyor uyandırıyorum bunu 3 saat yapsam çok mu olur şu an onu bilmiyorum
Kumruu Kareniko biraz daha sabredin bence erken çünkü büyüme hormonları gece çalışır ne kadar çok emerse o kadar iyi
Mumoslu30 Kareniko Annesi sarilik riski 3. Ayda bitmisti benim bebegimin doktor 3. Ayin sonund artik ne zaman uyanirsa o zaman emzir dedi benimkisinindw uykusu hic yoktu malesef halada ayni 9 aylik olduk🤣❤️❤️
Kareniko Masal63 valla uykusu o kadar hafif ki zaten hemen uyanıyor 😀 çok nadir uyurken tutturabildiğim . Bir de gece bezini değiştirmem gerekiyor mesela uyanıyor sonra uykusuz saatler başlıyor 😀
Kareniko Mumoslu30 yaaa demeyin 😀😀 inşallah biz severiz sonradan uykuyu 🥲 çok zor vallahi Allah hepimize kolaylık versinnn
Masal63 Kareniko Kareniko bu süreç geçici bir süreç canım benim bebeğimde 3 buçuk aylık zamanla uykular daha derin olmaya başlıyor ☺️
Mumoslu30 Kareniko Ay aminnnn canım benim insaAllah seninkiyi uykuyu cok sevsin mışıl mışıl uyusun😀❤️❤️❤️Allah razı olsun canım benim