Betullyilmaz_ Kızlar bebeğim 40 günlük. 4-5 gündür akşam 19.00-01.00 arası krize giriyor sürekli ağlıyor memede dahi ağlıyor. Gazlı bebek ama gazını da rahat çıkartıyor. Allah aşkına atak dönemi mi bu nedir nasıl geçecek
My_little_sunshine Betullyilmaz_ Hergün aynı saatte ağlıyorsa kolik olabilir. Bir kaç ay sürüyor sanırım bazı arkadaşlarımın bebeğinden biliyorum.
Betullyilmaz_ Dilaraaaaaaa doktora da gittim kolik belirtisi yok dedi sadece gazi var dedi kuzum 40. Günde bir anda artmış kolik olmuş olabilir mi ki
079aslankuzusu Aynı durumdym bikaç saat once ağla a krizne gridi resmen bittim dedimyancocuk susmuo naptysak susmadı bundan bikaç hün öncde yptı bu hafta üç etti mi