Kızlar merhabalar bebeğim 2 ay 11 günlük. 3 gündür memeye geldiğinde ağlama krizler yaşıyoruz. Uykudan uyandığı zaman ya da çok acıktığı zaman emiyor ama gün içinde huzursuz olduğunda kucağıma alıp emzirmeye çalıştığımda ağlama krizlerine giriyor kendini kasıyor. Göğsüme pekmez sürdüm o zaman emiyor. 1 aydır kakasını zor yapıyor 2 kez 5. Günde diğerlerinde 10. Gün fitil verdim bi sıkıntısı olduğu belli bu da meme reddi mi yapıyor yani bu yaşadığımız meme reddi mi lütfen yardımcı olun 😢