Anneler selam,
Kızım emmeyi bıraktı ve artık sütüm olmuyor ama göğüslerimde sarkma oldu. Zaten çok dolgun bir göğsüm yoktu ama emzirmeden sonra sanki içi bomboş kaldı gibi geliyor. Deneyimli anneler bu durum geçici mi yoksa özel bakım falan var mı?
Hep böyle kalırsa mutsuz olacağım beğenmiyorum artık hiç😔