Merhaba hanımlar, ben 25 gün önce sezaryen doğum yaptım kanamam durulmuştu son günlerde bâya azalmıştı 2-3 gün önce evde ufak bi temizlik yaptim biraz yordum kendimi 2 gündür de kanamam tekrar cogaldi ilk günlerdeki gibi nerdeyse bugün daha da artti tehlikeli bir durum olabilir mi yaşayan varmi ?