H_Nur_K Merhaba kizlar sarmayı buzluğa çiğden mı koyuyorsunuz tencereyle mi saklamaya kaplariyla mı sulanma olmuyor mu MerveKayraTugra @limonkolonyasi
Balim61 H_Nur_K Çiğ sarip dolap posetine koyun atin sonra yapcgnz zamn buzunu çok eritmedn tencereye koyun pişirin bisey olmuyo
limonkolonyasi H_Nur_K çiğden sarıp buzdolabı poşetlerine koyuyorum pişircegim zaman cozdurmeden tencere koyup pişiriyorum