Merhabalar, 25günlük taze anneyim. Gebelikte özel klinik takipliydim doğum imperialde olmuştu, haliyle bebeğin ilk kontroller imperialde yapıldı ancak hastaneyi pek beğenmedik. Eşim üniversite personeli olduğu için ktüye gidelim diyor iş arkadaşlarının çocukları da oraya gidiyormuş. Ben de açıkçası randevu sistemini vs hiç bilmiyorım. Çocuk ile ilgili de çok bölüm var. İlk 1 yıl takiplerini yenidoğan bölümü mü yoksa normal çocuk hastalıkları bölümü mü bakıyor? Göz testine hangi bölüm bakıyor vs. Beni hastane ve süreç konusunda aydınlatır mısınız? 🌸