sabirsizbebek15 Hepatit sonrası banyo yaptırmak sorun olur mu hemşire bişey söylemedi benim de sormak aklıma gelmedi.
elffaltn sabirsizbebek15 sadece verem aşısı yapıldığında 3 gun banyo yaptirmayin demislerdi bize o kadar diger asilarda bikac saat sonra yaptirabilirsin