-manisa45deniz takip edin, sizden ona bulaşma ihtimali yüksek maalesef. Ateşini sık sık ölçün, çok çıkarsa doktora götürürsünüz. Biz yakın zamanda covid olduk ikimizde de ilk öksürükle başladı sonra ateşi çıktı. Ateş yüksek olduğu sürece sıvı alımının iyi olması lazım. Güzel emdiği sürece zaten yeterli sıvı alacaktır. Sık kusma olursa veya ishal olursa sıvı kaybı artacağından bunlar riskli durumlar