Sfybsfyb Bez sayısı burda önemli, ortalama 5 çişli bez çıkarması lazım ama yaz aylarında terleme kaynaklı azalabiliyor biraz. Burda size biraz detaylı bir trik nokta söyleceğim 😂 küçük aylarda emme-gaz-sancı-sancıyı dindirme emmesi-yine gaz…. diye devam eden bir kısır döngü oluyor. Her beslenme illa ki gaza sebebiyet veriyor. Çok gazı olunca da tek bildiği güvenli yer olan anneye sığınıyor. Dolayısıyla her beslenme talebi açlıktan olmuyor. Ben o dönemlerde emme sıklığını ve süresini takip ederdim. Mesela emmesi bi anda 5 dk ya düşmüştü panik olmuştum, ama sonra baktım her seferinde 5 dk olunca tık diye bırakıyordu. Kilo alımı bez sayısı da iyiydi, aç olduğunu düşünmüyodum o yüzden. Tabi her istediğinde emziriyordum, ama çok aşırı gazı olduğu için internetten gaz masajı videoları öğrenmiştim. Her alt açmada 5 dk masaj düzenli olarak yapınca rahatlamıştı bir nebze, uykusuna da pozitif etkisi olmuştu