Bebeğim 3 ay 20 günlük nerdeyse 2 haftadır emme sorunu yaşıyoruz ne ğögsümü alıyor ne biberon sadece gündüzleri böyle gece uyanınca emer yada akşamları da emiyor her zaman yan yatıp emziriyorum o pozisyon harç sevmiyor :/ açlıktan ağlıyor ama almıyor memeyi biberonu , mamayı da aynı şekilde almıyor ğöğüslerim süt dolu bebeğimin kilosu da güzel tek sorun canı isteyince memeyi alması bu neden olabilir