Alya88 Merhaba arkadaşlar kızım 2 yaşında kolluk almak istiyorum herkes bu markadan memnun ama fiyatları da malum bunun muadili memnun kaldığınız markalar var.mi yoksa ver parasını al boşuna fazladan para harcamami diyorsunuz 🤣
Ebru-isil Alya88 ben de myminibaby kullanıyorum gerçekten harika ama almadan önce bu markayı da görmüştüm hatta o zaman yorumu bile yoktu ama şimdi alıp kullananların yorumu güzel gibi https://ty.gl/0rkyofgi98
brsnhsm Alya88 Alana kadar çok tereddüd ettim değermi o paraya diye ama. İnanın gerçekten değiyo. Kesinlikle sıfırına alın çocuğunuzun aldığı keyfi görünce iyiki almışım diyeceksiniz. Gerçekten kendi kendine yüzdü bütün tatil boyunca 🌺 Myminibaby iyiki varsın 🥰🌹
Alya88 Ebru-isil çok teşekkürler herkes mini baby den cok memnun almışken bir keremi alsam yoksa o paraya da iş gören var mıdır diye merak ettim
Alya88 Ebru-isil ikinci el ürüne 450 istiyorlar kargosuyla zaten 500 gelecek sıfırı 530 lira ☺️ herkes istiyor ki sıfır alıp kullanayım zarar etmeden satayim