Yav benimki doğduğundan beri öyle. 43 günlük bugün. Emmiyor asla. Hemen uyuyor. Ben de napcam bilmiyorum. İlk ay kilo alımı çok iyiydi. Doktora kısa emiyor dedim, demek ki o emme ona yetiyor dedi. Bu ay sonu da umarım kilosu iyi çıkar. Sen yine de eve tartı alıp bakabilirsin.