Hulya_19 Kızlar 2,5 aylık bebeğim var çişli bez sayısı azaldı sanki sütümden şüphe ettim birgün sağdım 120 Cc çıktı doktorumu aradım sütünde sıktıntı yok dedi basına boyle bişey gelen oldu mu cok terliyor ondan mı acaba
Kuzusuannesi Hulya_19 tepki verecekler ama yaz aylarında bebegin ayı kaç olursa olsun kesinlikle 2 şer çay kaşığı sabah akşam su verilmeli… dr tavsiyesi :) sevgiler 🧡
snil Hulya_19 Yaz azlarında terleme yoluyla attıkları için çişli bez azalıyor. Çişin rengi koyulaşır turuncu gibi olursa, bezde kristal tarzı yapılar ya da kötü koku olursa sıvı alımı yetersiz demektir ☺️
Dilhunizade Benim bebegim de 4 ay 2 günlük bizde de aynı durum var acaba doymuyor mu sutum mu yetmiyor diye düşünüyordum birkaç gün once araştırınca vücuttaki su ter yoluyla da atıldığı icin bebeklerde bez sayısının azalması normal denmişti tabii tekrar doktořa sorcam ne kadar dogru bilemem
Asya96 Bizde Çorum’dan Diyarbakır’a geldik Çorum’da herşey normaldi ama burada çişi azaldı aşırı terliyor ve bu yüzden az çiş yaptığını düşünüyorum