Alaraaa canım benim kızımda daha 4 ay 24 günlük dün doktora gittik ve sordum kendisi yastıktan kalkıyo oturu bozizyona geliyo benim kızım doktorda şunu söyledi sen zorlama kendi akışına bırak demekki kendini oturmaya hazır hissediyor dedi ama genede zorlama sen dedi kendi yapsın