Ben verme taraftarı bi anne değildim hala da hiç istemiyorum ama oğlum memeyi emzik niyetine kullanmaya başlamıştı ve fazla emmekten kousmalar olmaya başladı gece boyunca uyumuyorduk ikimiz de 😢hal böyle olunca mecburen emzik tutturdum önce wee tutacak mı diye aldık hafif parmağımla destekledim emsin diye öğürmeler olunca çıkarıyordum hiç zorlamadım sonra phlips aldım en son bi hafta oldu bu gün emzik düşünce ağzından ağlıyo öyle kuvvetli emmelerini beklemeyelim bazen istiyo bazen hiç ıstemıyo bebeği zorlamayın bence tutacaktır zaman verin 💛