Kızlar memnun musunuz saçım kopuyor ve yandı bende kesmek istiyorum ama karar veremiyorum ama baya diplere yakın kopuyor saçlarım çok üzülüyorum benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu bu şekilde uzun tutmak istemeyisimin sebebi kurumuyor öldü çünkü saç yapamıyorum ve yapamayinca daha kötü duruyor