Benim eski eşim kızımı 2 aydır bana getirmiyor konuşturmuyor hem şikayetci oldum hemde icra ya verdim ama hala teslim etmedi kızımı icra ile çocuğu almakya gidicem ama nasıl oluyor bilmiyorum yakın zamanda alan var mı acaba varsa bana bilgi verebilirmi