smsmzyc Merhaba kızlar kurban bayramı geçti kemikleri kaynatıp suları dolaba koydunuz mu bnm öğrendiğim bir şey var migros da buz küpü die poşetler var suyu koyuyorsun kendiliğinden kare oluyor resim ekliyorum çok ama çok kullanışlı fiyatı da çok uygun 4.50 ydi ben 2.5 a aldım indirime girmiş mutlaka bakın sizde ☺️ Bebişlere afiyetler olsun 🤩 https://imgyukle.com/i/oyk6ky
Alptugba smsmzyc Eline saglik canim bende yaptim karton bardaklara koydum bu poseti soyledigin iyi oldu canim 😊
AyseAlyamm smsmzyc bende kaynatıp buz poşetlerine koydum çok kullanışlı oluyor cidden 🤗 ellerine sağlık canim
Pbebek Burcu35 8-13 saat arasında kaynatılması lazım.13 saati geçmemeli diye okudum. https://www.instagram.com/p/B0-iJ-aBEGkOylldkyQxlxk4g486axtbdOhhgA0/?igshid=1mksdzb2sl1fe
smsmzyc Burcu35 @Milasmom @Deletedmom136 Suya koyduğunuz kemikleri en az 4 saat kaynatılmalıdır. 4 saat size uzun bile gelebilir ama olması gereken mümkünse mükemmel bir kemik suyu için en uygunu 24 saattir. SU miktarını bn kendi düdüklü tencereme göre ayarladım kızlar ☺️
Deletedmom136 Kaç saat kaynattınız bi de ne kadar ilikli kemiğe ne kadar su katıcaz ben beceremiycrm diye korkuyorum ya yoğurt bile yapamadım :(
Burcu35 Pbebek Bende kemikli ilik suyu satan bi sayfada 24 saatte kadar kaynatabiliceğini okudum. Mum ışığı kadar bi ateşte devamlı kaynatılması gerekiyormuş fokur fokur değilde