Anne888 Kızlar bebeğim gece gündüzü daha bilmiyor ya bir türlü oturtamadık. Neyse 1 de yatıyor diyelim 5 gibi kalkıp mama içiyor geri yatıyor. Bu mamanın içilmemesi mi lazım ? Bana dr hiçbirşey söylemedi bu konu hakkında ?