Yildiz3324 endokrinoloji doktoruna gittim. fazla kilo bir hastalıktır aslında. metabolizma sendromu diye geçer. insülin direnci tanısı koyuldu, kan tahlili yapıldı, hormonlar ve mineraller kontrolü yapıldı. insülin yüksek çıktı, fazla kilonuz varsa zaten insülin yüksek demektir. ferritin yani demir deposu boş çıktı nerdeyse, D vitamini çok düşüktü. Bunlar eksikse zaten yağ yanmıyor. demir eksik olunca insan şekerli ve çikolatalı gıdaya sarıyor. ara oğun asla yapmayın. günde 3 kez beslenmek fazlasıyla yetiyor. et yemeklerini öğlen yiyin, akşama hafif çorba, balık yada sebze yemekleri tüketin, yemeğe mutlaka salatadan başlayın. çünkü saat 16.00 dan sonra metabolizma gece metabolizmasına geçiyor ve ağır yemekleri akşam tüketmeyin.