Merhaba güzel anneler. Bebeğim 1 yaş 7 aylik. Çok büyük sorunum var şu ki, istediği olamayınca çok kötü agresifleşiyor. Kendini yerden yere vuruyor ve durmafan ağlıyor. Bazen ne istediğini bile anlayamıyorum. Sakinleşdirmem zaman alıyor güçle sakinleşiyor. Sizin bebeklerdede böyle bir durum oldumu? Olduysa ne yaptınız? Doktoruyla iletişime geçtim sakinleşdierici şurup yazdı. Çocuk yivasınamı koysam diye aklımda sorular oluşuyor.