Piko2021 ben soğanı doğrayana kadar tavuğu ocağa koyuyorum o pişine kadar pirinci yıkıyorum. Tavuk suyunu salıp çektikten sonra sıvıyağ ekleyip biraz döndürüyorum sonra soğan salça katıyorum. Salçanın kokusu çıkana kadar pişiriyorum. Pirinci ekleyip biraz su ekleyip çektiriyorum. Baharatlandırıp soğutmaya bırakıyorum. Biberleri temizleyip doldurup salçalı su yapıp üstüne döküyorum. Fırına atıp biberlerin iki yüzü de kızarana kadar pişiriyorum. Tadı da çok güzel oluyo.