Pelin00 kusura bakmayın yeni görüyorum, bir çok doktora gittik isilik dediler şampuan ya da deterjandan olabilir dediler ben alerji dediğim halde hiç bir doktor ihtimal vermedi fakat kilo alımı durup 5.ayda mecburen ek gidaya başlayınca besin alerjisi olduğunu öğrendik. Diyet uyguladık çok şükür çabuk atlattık süreci ama tabii başka belirtiler de vardı, fışkırır tarzda kusma, aşırı huzursuzluk ve gaz sancıları, mukuslu kaka gibi