ozomom Arkadaşlar oyuncak fiyatları almış başını gitmiş. Oyuncakları aldığınız uygun alışveriş yerleri veya siteleri var mı?
Zlm ozomom e bebekten arada ikinciye %50 indirim oluyo hatta bu persembeden pazara indiriminde vardı kızıma yine birşeyler aldım oynamiyo ama olsun 😄 yada trendyolda falan kupon kazanmissam
ozomom Asyaveannesi04 ben de normalde e bebekten alıyordum ama fiyatlar son zamanlarda çok yüksek gelmeye başladı maalesef 😐
Asyaveannesi04 ozomom valla herşeye zam geliyor gelmeye de devam edecek uygun buldukça ben alıyorum şuan baya bir oyuncağı var 3 yaşa kadar yeter
Deletedmom5284 Bende ebebekciyim indirimlerden çok uyguna şeyler almıştım geçen sene 5-6 yaşa kadar yeter onlar
ozomom Deletedmom5284 valla keşke ben de biraz alsaydım fazladan her gittiğimde fiyatlar artmış oluyor moralim bozuldu ☹️
ozomom sakinolgirll evet ben de geçen gün aldım kampanya yoktu aldığımda gerçi ama en basit oyuncaklar bile çok pahalanmış 🙁
Hellomoto ozomom heryerden alıyoruz ebebek cıvıl trendyol kırtasiye 😄 bim migros artık nerede bisey görürse aliyo
zynn ozomom trendyol ve amazon daha uygun geliyo bana indirimleri takip edince. Magaza fiyatlari daha yuksek malesef
merve171214 ozomom ebebek, trendyol, amazon ve hepsiburadadan alıyorum dördünden hangisinde uygunsa o an