Lena123moms Merhaba kızlar Bebegimi ilk önce emziriyorum doymadığı için mama veriyorum emiyor fakat bazen ağlıyor biberonla beslediğim zaman ağlıyor Memedeyken ağlamıyor Bu arada bebeğim bir aylık
Deletedmom_11 Lena123moms açlık değildr o halde problemi. Bende öyle yapyodum emziryodm. Doymuyor sanıp mama veryodm ağlıyodu. Diliyle itmeyi bilmez henüz. Doydugunu belli edemez size. Gazına odaklanın. Uyutun saatlerne göre. Masaj yapın ağrısı vs. Oluyodur.gazı olunca kabızlığı olunca çok ağlıyolar. Sarılıp teninze temas etmekte istyor olablr korkuyor olablr. O kadar çok şey varki ilk bi kaç ay 😔🤷🏻♀️ Allah kolaylık versin….
BebekKayra Lena123moms günde 8-10 çişli bez alıyorsanız doyuyor dur. Sizin kokunuzu arıyordur biberon değil meme istiyordur mamanın tadı hoşuna gitmiyordu bide tabiki gaz problemi olabilir
Balanne_ Lena123moms annesi senin kokunu istiyor o süreçte benim bebeğimde doysunndoymasin belirli sürelerde 3 saat memede olduğunu bilirim sadece sizi istiyor
Sucaner90 Mamayı doktor önerisi ile mi veriyorsunuz kendiniz doymuyor diye mi ? Tamamen size temas etmek içinde ağlıyor olabilir.eğer mamayı kendiniz yetmiyor diye veriyorsanız fazla geliyor da olabilir mideleri küçücük…
Sucaner90 Lena123moms mamayı memedeyken beslenme sondası ile verebilirsiniz memede sakinse birde onu deneyin derim.