Merhaba hanımlar . 2 aylık bebeğim var. Karnında deri soyulmasi ve kuruma oldu. Kakası biraz mukuslu , emzirme sonrası peynir kesiği seklinde biraz kusma oluyor, burnu tıkalı .Doktor alerjiden şüphelendi gaita testi yaptı bol lökosit çıktı. 2 hafta boyunca süt ürünleri kes ondan snra tekrar test yapalım dedi. Bebeğimi sadece emziriyorum kilo alımı da çok iyi , iki haftada bir kilo almış. Alerjik bebeği olan anneler hangi abur cuburlari yiyorsunuz acaba? Cips çikolata filan çok sever yerdim şuanda yiyemiyorum.