Herkese selamlar,bebeğim yaklaşık 6,5 aylık ve mama + anne sütü ile ilerliyoruz ayrıca ek gıda da tüketiyoruz.sma mama kullanıyorduk ancak evolvia ya geçelim dedik.evolvia kullanımından sonra inanılmaz derecede kusmuk kokusu oldu.sizlerinde başına geldi mi bu durum? Sma mamadada kusuyordu ancak bu denli kokmuyordu.