Kubraibis 10 günlük bebeğim var silikon başlıkla zar zor tutuyor ama göğsümü tutmuyor emzik ve biberonda kullanıyoruz ne yapmam lazım yardımcı olur musunuz
kuzeyildiz Kubraibis sadece sabırlı ol ve tekrar tekrar silikonla da olsa tutturmaya çalış alışacak ve emmeye başlayacak çenesi kuvvetlenince silikona bile gerek kalmayacak ama sabırlı olmalısın kısa zaman önce aynısını yaşayan biri olarak söylüyorum