Minikkelebekk Kızım 3.5 aylık oldu şimdiye kadar sadece emzirdim ve sütüm yetiyordu ama sanırım artık doymuyor uykuya dalamiyor mama sizce hangi mama
Esra-O Minikkelebekk bende 2 aydak sonra mama vermeye basladim cünkü cok agliyordu gögüslerim bosalmisti aptamil kulaniyorum ve memnunuz cnm ☺️
Esra-O Minikkelebekk bende 2 aydak sonra mama vermeye basladim cünkü cok agliyordu gögüslerim bosalmisti aptamil kulaniyorum ve memnunuz cnm ☺️
Duruduygu Minikkelebekk doymadıgını nerden anladınız gece kalkması açlıgından farklı sebeb olabilirmi tam huy degiştirme haftalarında da doktorunuza sormadan başlamayın ek olarak mama takviyesine siz
Melikeakiner Aptamil advance geliştirilmiş formül olan mamayı verin. Çok şahane bir mama kesinlikle tavsiye ederim.
EsmaGnc Doymadığını düşünen hemen mama başlıyor anne sütünün kıymeti kalmadı .Bebek bu ağlayacak elbette doktor şişli bez sayısına baktı mı kilo alımını takip etti mi yetersiz dedi mi.
Sevim07 Minikkelebekk fakat turkiyede ki içeriği kötü ben almanayda getireceğim. Icerikki farklı türkye de