Merhaba güzel anneler. Bebeğim 2 ay 26 günlük. Doğum sonrası olan kanama 40ımız çıktıktan sonra baya azaldı hatta kesildiği zamanlar oldu ama ara ara çok yoğun olmadan kahverengi şekilde devam etti bu aralarda kırmızı pembe kahverengi olarak sıklaşmaya başladı hatta pet ihtiyacı hissedecek kadar kırmızı kanama oldu. Sizce regl döngüm mü başladı yoksa doğum sonrası kanaması mı devam ediyor? Yaşayan bununla ilgili doktoruyla görüşüp bilgi alan var mı ?