liyamira Kızlar 2.gebeliğim aşırı halsizim kızıma zar zor yemk yapıp karnını doyurdum bugün uyudum 1 saat ama yine geçmedi hiç böyle olmamıştım durumu yaşayan var mı ne yapabilirim ağlıyorum ona doğru düzgn bakamadığımı düşünüyorum kızım 15 aylık 2 aylık gebeyim gebeliğimi düşünerek hareket etmiyorum hiç bir zaman(yani hamileyim diye kızıma ilgim kesilmedi) bana bir eksiside yok ama bugün çok halsizim 🥺
BenMathilda liyamira Merhaba, gebelikte malesef normal, 4.aydan sonra enerji yuklenmeye başlayacaktır Şu aralar işi gücü bosverip, bebis uyudugunda uyumak dinlenmek yapılması gereken en iyi şey olabilir
liyamira Kızımda bu şekilde değildim çalışıyordum hatta 5 ay çalıştım sadece bulantım vardı ama halsizlik herşeyi etkiliyor