Egeanul merhaba Ocak ayı gibi misafir geldiğimiz İstanbul’da oğlumun çok aşırı kabız olması (kalp rahatsızlığı olduğu için okunmaması gerekiyordu atak geçirmemesi için) sebebiyle çam sakura çocuk acilden giriş yaptık. Büyük bir hastane olması sebebiyle acili de çok büyüktü çok kalabalıktı. Doktor heryere yönlendirdi , ultrason çekildi, kan tahlili yapacaktı istemedik çok bekledik çünkü. Ultrasondan doktor hanım kakayı bağırsak düğümlenmeli sandığı için çocuk cerrahiyi bekledik 6 saat kadar hastanede kaldık. Sonunda lavman yapıldı oğlum kaka da yapınca döndük. Benim için korku dolu bir gündü belki onun etkisi de vardır tekrar gitmek istemem zorda kalmazsam. Dediğim gibi kalabalık bir hastane. Şu anda da çok fazla ishal kusma salgını var kalabalıktır diye tahmin ediyorum. Ordan oraya çok yönlendiriyorlar teşhisi koyana kadar.