Merhaba kızlar 🤍 3 aylık bebeğim var. Dün kayınvaldemlere gittik evdeki insanları görünce 1 saat boyunca aralıksız ağladı. Bugün annemlere gittim yine aynı şekilde aralıksız ağladı. Susmuyor, emmeyi kabul etmiyor. Balkona çıktığımda veya dış kapıya geldiğim an susuyor gideceğimizi anlıyor sanırım. İçeri girdiğim an yine çığlığı basıyor. Eve geri döndük. Daha öncede buna benzer olaylar yaşadım ama bu iki gün yaşadıklarım bebeğimin yabancılama durumunun olduğuna kesin ikna etti beni. Dışarıda parkta avmde gezerken sorun yok ama başkasının evine gidince başka insanlarla iletişime geçince sesi kısılana kadar ağlıyor. Bu durumu yaşayan var mı çok üzülüyorum 😢