Edagg dolap uygulamasından bakabilirsin. Orda çok az kullanılmış yada hiö kullanılmamış olanları yarı fiyatına satanlar var. Ama şunu diyim gereksiz bir alışveriş. Bende, üç bölmeli tabağı, kasesi ve kaşığı var. Kaşığını zaten kokusundan dolayı doğru düzgün hiç kullanmadım. Her yemeğin kokusunu hapsediyor içine. Tabakları da kızımın önüne koyduğumda alttan tutup kaldırıp dökebiliyor. Bi kasesini kullandım. O da kapaklı olduğu için, dışarı çıkarken içine bir şeyler koyuyorum. Saklama kabı da aynı işi görür.